06.02.2014

IN MY DREAMS


I Heart This

Alle billederne I ser i dette indlæg fortæller noget om mine cravings. Alt fra en tiltrængt kop kaffe til fremtid og uforglemmelige oplevelser!

Jeg ved ikke om billederne afslører dette... men jeg er FORELSKET i London og alt hvad der hører byen til! Jeg kan ikke få nok af den dejlige britiske accent, de hyggelige gader, de fantastiske butikker, den larmende "Underground", de smukke bygninger og gader og så det, at der ligger en StarBucks på hvert et hjørne! (er det ikke bare fantastisk?!)
Byen er fyldt til briste punktet med smukke butikker, hyggelige markeder, dyre og lækre mærker, inspirerende streetstyles og dejlige mennesker. Jeg vil klart anbefale jer at tage en tur til byen, hvis I ikke allrede har været der! :) - Dét er en oplevelse.

Ud over dette burde I måske vide, at jeg rejser til USA (NYC og Baltimore) i starten af marts. Jeg skal på studietur med min klasse (2g), hvilket jeg glæder mig ubeskriveligt meget til! Så skal der nok også handles lidt ;) Der kommer nok nogle billeder op, engang når jeg har været afsted. 
Har nogen af jer været i NYC? Hvad synes I om byen?

Undskylder den lange smøre! Nu stopper jeg, og ønsker jer alle en dejlig næsten-fredag :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar