07.02.2014

SPRING

Shorts: Samsøe, Skjorte: Samsøe, Støvler: Ganni

Kjole: Urban Outfitters, Taske: Asos, Sandaler: Asos

Bukser: Gina Tricot, Top: Asos, Solbriller: Gina Tricot, Slippers: Asos, Clutch: Asos

SPRING!! Hvorfor ikke begynde at købe forårstøjet nu? Her er noget inspiration til tre forskellige outfits, som jeg personligt er helt vild med. Alle tingene er tilgængelige online nu (bortset fra Samsøe tøjet), så se at komme igang :) + de er inde for budgettet. 

Håber I alle har en god fredag aften, og får en dejlig weekend! ;)

06.02.2014

IN MY DREAMS


I Heart This

Alle billederne I ser i dette indlæg fortæller noget om mine cravings. Alt fra en tiltrængt kop kaffe til fremtid og uforglemmelige oplevelser!

Jeg ved ikke om billederne afslører dette... men jeg er FORELSKET i London og alt hvad der hører byen til! Jeg kan ikke få nok af den dejlige britiske accent, de hyggelige gader, de fantastiske butikker, den larmende "Underground", de smukke bygninger og gader og så det, at der ligger en StarBucks på hvert et hjørne! (er det ikke bare fantastisk?!)
Byen er fyldt til briste punktet med smukke butikker, hyggelige markeder, dyre og lækre mærker, inspirerende streetstyles og dejlige mennesker. Jeg vil klart anbefale jer at tage en tur til byen, hvis I ikke allrede har været der! :) - Dét er en oplevelse.

Ud over dette burde I måske vide, at jeg rejser til USA (NYC og Baltimore) i starten af marts. Jeg skal på studietur med min klasse (2g), hvilket jeg glæder mig ubeskriveligt meget til! Så skal der nok også handles lidt ;) Der kommer nok nogle billeder op, engang når jeg har været afsted. 
Har nogen af jer været i NYC? Hvad synes I om byen?

Undskylder den lange smøre! Nu stopper jeg, og ønsker jer alle en dejlig næsten-fredag :)





05.02.2014

ISRAEL






Billeder af Marie Hoffmann

Jeg kan desværre ikke tage kredit for nogle af disse fantastiske billeder, men er de ikke gode? Min søster er hvad jeg kalder "et naturtalent"! Jeg har været i Israel to gange i løbet af det sidste halve år, da min søster er bosat dernede i denne periode, og kommer først hjem til April..(savner hende meget!)
Billederne er en blanding fra min første tur (alene), hvor min søster og jeg så alt og hygge os ufatteligt meget. Anden tur var med hele familien + bedsteforældre, hvilket sandelig også var en fantastisk oplevelse, som jeg gerne vil gentage! 

Håber I har det godt derude! 

Knus :-)

ENJOY!



Acne 



Acne - Celiné - Givenchy

Alexander Wang x 2


Så prøver vi igen! Kender i den følelse af at ville være vildt kreativ? (tro mig, det sker heller ikke så ofte for mig) Men i dag er jeg virkelig i det hjørne. Jeg har kigget rundt omkring på nettet, da kreativitet for mig udfolder sig i tøj, drømme-køb og trends :)

Her er resultatet af min kreativitet/inspo. items! Enjoy!

By the way... temaet for min inspo. bleb åbenbart kvalitet, læder og forår! Er det ikke dejligt?! Så er vi godt klædt på til det gode forårs vejr (som forhåbentlig er på vej).

God onsdag til jer alle, og hold ud... Weekenden er på vej, og sammen med den kommer den længe ventede vinterferie! Har I nogle spænende planer i ferien?